jueves, 25 de noviembre de 2010

Contra a Violencia de Xénero

Ola! chámome Claudia, teño 67 anos 2 fillos e estou divorciada. Debido o paso do tempo,e os disgustos da vida, teño o pelo branco, ollos verdes e son morena de pel.
Ata que os meus fillos marcharon da casa, traballei coidando deles porque o marido que tiña non me deixaba traballar.Era moi machista pero decateime moi tarde de iso. Hoxe ,grazas a Deus, estamos separados e el no cárcere. Despois de  dous anos matrimonio foi empezou a cambiar.Cada vez máis agresivo , empezou a insultarme e pouco a pouco foime levantando a man e ata que un día, case me mata. Aí foi cando llo contei a miña nai e obligoume a denuncialo. Grazas e ese consello que me dou estou viva!
Espero que ese home que para min xa non e nada, se pudra no cárcere, e que todas as mulleres loiten contra esta violencia!



Fixeno en galego porque profe sempre estas dencindo que escribamos en galego.

2 comentarios:

  1. Está ben , pero poderías extenderte máis. Tratábase de practicar a DESCRICIÓN (prosopografía, etopeia, retrato, autorretrato, topografía...). Non te paraches moito.

    ResponderEliminar
  2. Bueno profe, ti tamén.............que tiquis miquis........ tampouco estaba escribindo un libroo :( jooo..

    ResponderEliminar

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon